Bilecik’in Osmaneli ilçesinde görev yapan Cumhuriyet Savcısı İlyas Öner, İnegöl Cumhuriyet Savcılığına atanmasının ardından veda ziyaretleri gerçekleştirdi.
Bu kapsamda Osmaneli Kaymakamı Abdüssamed Kılıç’ı ziyaret eden Öner, görev süresi boyunca yürütülen çalışmalar ve kurumlar arasındaki iş birliği hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Yeni görevinde başarı diledi
Kaymakam Abdüssamed Kılıç, Osmaneli’ye sunduğu hizmetlerden dolayı Cumhuriyet Savcısı İlyas Öner’e teşekkür ederek yeni görev yeri İnegöl’de başarılar diledi.
Öner’in önümüzdeki günlerde İnegöl Cumhuriyet Savcılığındaki görevine başlaması bekleniyor.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından sona erdi.
Kaynak: Bülten




