Olay, Kütahya’nın Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen etkinliğin ardından meydana geldi.
Program kapsamında öğrencilere ve katılımcılara tavuk ile pilav ikram edildi. Yemeğin ardından bazı öğrenci ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikâyetleri görülmeye başladı.
Şikâyetlerin artması üzerine 21 öğrenci ile 4 yetişkin, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Kütahya Şehir Hastanesi Acil Servisi’ne başvurdu.
Toplam 25 kişi hastanede tedavi altına alınırken, olayın nedeninin belirlenmesi amacıyla inceleme başlatıldığı öğrenildi.
Kaynak: İHA





