Yangın, Mersin’in Mut ilçesine bağlı Palantepe Mahallesi’ndeki belediyeye ait eski çöp döküm alanında çıktı. Henüz belirlenemeyen nedenle başlayan alevler, kısa sürede büyüyerek yakındaki ormanlık alana sıçradı.

İhbar üzerine bölgeye Mersin Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ile Mut Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

Mersin'de Çöp Sahasında Çıkan Yangın Ormanlık Alana Sıçradı (1)

İlçe merkezine yaklaşık 5 kilometre mesafedeki yangına 5 arazöz ve 20 orman işçisiyle müdahale edildi. Ekiplerin yoğun çalışması sonucunda alevler kontrol altına alındı.

Mersin'de Çöp Sahasında Çıkan Yangın Ormanlık Alana Sıçradı (4)

Bölgede yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmalarının devam ettiği bildirildi. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Kaynak: İHA