İnegöl

İnegöl’e Yeni Aile Sağlığı Merkezi Yapılıyor: Protokol İmzalandı

Bursa Valisi Erol Ayyıldız, hayırsever Bahri Sevinç tarafından yapılacak olan İnegöl Filiz Bahri Sevinç Aile Sağlığı Merkezi için bağış protokolünü imzaladı. Protokol ile ilçeye yeni bir sağlık yatırımı kazandırılıyor.

Abone Ol

İnegöl'de sağlık altyapısını güçlendirecek önemli bir adım atıldı. Bursa Valisi Erol Ayyıldız, Kemalpaşa Mahallesi’nde inşa edilecek olan İnegöl Filiz Bahri Sevinç Aile Sağlığı Merkezi'nin yapımına ilişkin bağış protokolünü imzaladı. Proje, hayırsever bağışçı Bahri Sevinç’in desteğiyle hayata geçirilecek.

İmza törenine; hayırsever Bahri Sevinç’in yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban da katıldı. Törende konuşan Vali Ayyıldız, “Hayırsever bağışçımıza bu değerli katkısı için teşekkür ediyor, protokolün İnegöl’e ve vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.