3.Sayfa

İnegöl’de Çöpe Atılan Floresan İşçiyi Hastanelik Etti

İnegöl’de İş Kazası: Kırılan Floresan İşçiyi Yaraladı

Abone Ol

Olay, İnegöl Organize Sanayi Bölgesi 3. Cadde üzerinde faaliyet gösteren bir iş yerinde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, çalışma sırasında çöpe atılan floresan lambanın kırılması sonucu oluşan cam parçaları bir işçinin ayağını kesti.

Ayağından yaralanan işçi, çalışma arkadaşları tarafından özel araçla İnegöl Devlet Hastanesine götürülerek tedavi altına alındı.

Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken olayla ilgili inceleme başlatıldı.