Aydın-Denizli Otoyolu’nda yolcu otobüsü ile otomobilin karıştığı trafik kazasında 20 kişi yaralandı.

Edinilen bilgilere göre, henüz belirlenemeyen nedenle meydana gelen kazanın ardından kontrolden çıkan yolcu otobüsü yol kenarındaki bariyerlere çarptı.

Ekipler bölgeye sevk edildi

Kazanın 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilmesi üzerine olay yerine sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekipler, otobüste bulunan yaralılara olay yerinde müdahale etti.

Aydın Denizli Otoyolunda Feci Kaza! 1'I Ağır 20 Yaralı (1)

Yaralılar hastanelere kaldırıldı

Kazada yaralanan 11 kişi, ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla Denizli’deki hastanelere kaldırıldı. Bu yaralılardan birinin sağlık durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Diğer 9 yaralı ise ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesine götürülerek tedavi altına alındı.

Kazanın meydana geliş nedeninin belirlenmesi için soruşturma başlatıldı.

Kaynak: İHA