İnegöl milli eğitimine yönetici olarak uzun yıllar hizmet etmiş olan Necati Küçükoğlu, emekli oldu.
SENE SONU TOPLANTISI
2025-2026 eğitim öğretim yılı sene sonu Müdürler Kurulu Toplantısı, İlçe Millî Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin başkanlığında; şube müdürleri ve okul müdürleri katılımıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda, eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılırken, okullarda yürütülen akademik, sosyal ve kültürel çalışmalar ele alındı. Yıl boyunca elde edilen başarılar ile karşılaşılan hususlar istişare edildi.
PLAKET TAKDİM EDİLDİ
Toplantı kapsamında, uzun yıllar eğitim camiasına hizmet eden ve emekli olan idareci Necati Küçükoğlu’na İlçe Millî Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin tarafından plaket takdim edildi.
Ayrıca yeni eğitim öğretim yılına yönelik planlamalar ve hedefler değerlendirildi.
İlçe Millî Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin, yıl boyunca özveriyle görev yapan tüm okul yöneticilerimize teşekkür etti.