İnegölspor, futbolcusu Kerem Dönertaş’ın yeni sezonda Bandırmaspor ile anlaşmasının ardından sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

Bordo-beyazlı kulübün paylaşımında, “Emek ve mücadelene şahidiz. Yeni sezonda Bandırmaspor ile anlaşan futbolcumuz Kerem Dönertaş’a başarılar diliyoruz.” ifadelerine yer verildi.

İnegölspor’dan Ayrılan Futbolcu Bandırmaspor’la Anlaştı-1

Kaynak: Sosyal Medya