Edinilen bilgiye göre, ilçe merkezinde sefer yapan halk otobüsünde bulunan bir yolcu aniden fenalaştı. Durumu fark eden otobüs şoförü, vakit kaybetmeden güzergahını değiştirerek yolcuyu İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürdü.
Hastane önüne gelen otobüsteki yolcu, sağlık ekipleri tarafından müdahale edilmek üzere acil servise alındı. Yolcunun sağlık durumuyla ilgili inceleme başlatıldı.
Diğer yolcular ise duyarlı davranışından dolayı otobüs şoförüne teşekkür etti.