Süleymaniye Mahallesi OSB 2. Cadde’de faaliyet gösteren bir fabrikada çalışan işçi, mesai sırasında fenalaşarak baygınlık geçirdi.

Durumu fark eden fabrika çalışanlarının ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık görevlileri, işçiye fabrika içerisinde ilk müdahaleyi yaptı.

Ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırılan işçi, tedavi altına alındı. İşçinin sağlık durumuna ilişkin henüz ayrıntılı bir açıklama yapılmadı.

Polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.

Muhabir: Samet Karabacakoğlu