İnegöl

İnegöl’de bıçakla yaralanan kişi hastaneye kaldırıldı

İnegöl'ün Kemalpaşa Mahallesi Ahmet Akyolu Caddesi üzerinde bir iş yerinde gece 03.30 sıralarında bıçakla yaralanan bir kişi, olay yerine sevk edilen 112 Acil Servis ekiplerinin müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Abone Ol

Edinilen bilgilere göre; akşam saatlerinde Atatürk Bulvarı üzerinde bıçakla yaralanan şahıs, polis ekiplerince İnegöl Devlet Hastanesi’ne getirilerek tedavi edildi. Tedavisinin ardından taburcu edilen yaralı, gece saatlerinde iş yerine döndüğünde şiddetli ağrı ve tansiyon düşmesi yaşadı. Yanında bulunan arkadaşı 112’den yardım isterken, iş yerine gelen sağlık ekipleri yaralıyı ikinci kez hastaneye kaldırarak tedavi altına aldı.

Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı