Bölgede faaliyet gösteren fabrikalarda çalışan işçiler ile çevre sakinleri, yol kenarlarında alkol tüketildiğini, çekirdek kabukları ve çeşitli atıkların çevreye bırakıldığını belirterek durumdan rahatsız olduklarını dile getiriyor.
Vatandaşlar, oluşan görüntü kirliliğinin önlenmesi, çevrenin korunması ve kamu düzeninin sağlanması amacıyla yol boyunca MOBESE kameralarının kurulmasını, denetimlerin artırılmasını ve çevreyi kirleten kişiler hakkında gerekli yasal işlemlerin uygulanmasını istedi.