İnegöl Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından İnegöl Devlet Hastanesi yerleşkesindeki otopark alanlarında boyama ve çizgi çalışması gerçekleştirildi.
Çalışma kapsamında zamanla silinen araç park çizgileri ile sürücülere yön gösteren işaretler yeniden boyandı.
Otopark düzeninin iyileştirilmesi amaçlanıyor
Yapılan düzenlemeyle sürücülerin araçlarını belirlenen alanlara daha düzenli biçimde park etmeleri ve hastanenin giriş-çıkış noktalarında yaşanabilecek yoğunluğun azaltılması amaçlanıyor.
Yenilenen çizgilerin otoparktaki araç ve yaya güvenliğine de katkı sağlaması bekleniyor.
İnegöl Belediyesinin kamu kurumlarının çevresindeki bakım ve düzenleme çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.
Muhabir: İhsan Kuran



