Spor

Gençlergücü, kritik maça çıkıyor

1.amatör küme Play-Off 2.hafta maçında Gençlergücü, Kumkaya’yı 4 golle geçti. Temsilcimiz yarın lider Bosna Turanspor ile karşılaşacak.

Abone Ol

1.amatör küme Play-Off 2.hafta maçında Gençlergücü, Kumkaya’yı 4 golle geçti. Temsilcimiz yarın lider Bosna Turanspor ile karşılaşacak.
İlk hafta Yenişehir Esnaf Doğan’a 2-1 mağlup olan Mavi Siyahlılar, ikinci hafta maçında Kumkaya G.Birliği ile karşı karşıya geldi. Mustafa, Eren (2) ve Berkay’ın golleriyle 4-1 kazanan temsilcimiz 2.hafta sonunda 3 puana ulaştı.

Gençlergücü, yarın saat 17.00’de Veysel Karani Sahası’nda 2 maçta 6 puan toplayan ve lider olan Bosna Turanspor ile karşılaşacak. 5 haftanın sonunda grubunu lider tamamlayan takım Süper Amatör Lig’e yükselecek