3.Sayfa

Elazığ’da seyir halindeki otomobil alev topuna döndü

Elazığ’da seyir halindeki otomobil, bilinmeyen bir nedenle alev alarak tamamen yandı.

Abone Ol

Elazığ’da, Sivrice yolu Kinederiç rampasında seyir halindeki bir otomobil, henüz belirlenemeyen bir sebeple alev aldı. Çıkan duman ve alevleri fark eden sürücü, aracı sağ şeride çekerek durdu. Yangın hızla büyüyüp aracın tamamını sardı ve otomobil tamamen küle döndü.

Olay yerine kısa sürede ulaşan itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Yangında ölen ya da yaralanan olmazken, otomobil kullanılamaz hale geldi.

Olayın çıkış sebebini belirlemek için yetkililer inceleme başlattı.