Bursa

Bursa’da Kestel'de otomobil alevlere teslim oldu

Bursa’nın Kestel ilçesinde seyir halindeyken motor kısmından dumanlar yükselen otomobil kısa sürede alev aldı. Yangında yaralanan olmazken araç kullanılamaz hale geldi.

Abone Ol

Bursa’nın Kestel ilçesinde Çataltepe yolu üzerinde seyir halinde olan bir otomobilde yangın çıktı. Motor bölümünden dumanlar yükseldiğini fark eden sürücü, aracını yol kenarına çekerek otomobilden indi.

Kısa süre sonra dumanların yerini alevler aldı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.

Otomobil kullanılamaz hale geldi

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yanan araca müdahale etti. Ekiplerin çalışmasıyla yangın kısa sürede kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında herhangi bir yaralanma yaşanmadı. Otomobil ise tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.