Bursa

Yıldırım’da Su Kesintisi Ertelendi! Yeni Tarih Belli Oldu

BUSKİ, Yıldırım Vakıf Mahallesi’nde planlanan 28 Ekim su kesintisinin olumsuz hava koşulları nedeniyle 30 Ekim 2025 tarihine ertelendiğini açıkladı.

Abone Ol

BUSKİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Yıldırım İlçesi Vakıf Mahallesi ve civarında 28 Ekim 2025 tarihinde uygulanması planlanan su kesintisi ileri bir tarihe ertelendi. Olumsuz hava koşulları nedeniyle planlanan kesinti, 30 Ekim 2025 Perşembe günü 09.00–18.00 saatleri arasında gerçekleştirilecek.

BUSKİ’den yapılan açıklamada, çalışmanın vatandaşların güvenliği ve hizmet kalitesi açısından ertelendiği belirtildi. Açıklamada, “Planlanan bakım ve yenileme çalışması hava koşulları nedeniyle 30 Ekim’e alınmıştır. Vatandaşlarımızın gerekli tedbirleri almaları önemle rica olunur.” ifadelerine yer verildi.