Görev süresi sona eren Kırıkhan Kaymakamı Ayhan Akpay, Kırıkhan Belediye Başkanlığına iade-i ziyaret ve veda gerçekleştirdi. Ziyarette Belediye Başkanı Ömer Erdal Çelik, belediye meclis üyeleri ve belediye personeli hazır bulundu.
GÜÇLÜ İŞ BİRLİĞİNE VURGU
Kaymakam Akpay, ilçenin gelişimi için belediye yönetimi ile kurdukları güçlü iş birliğine vurgu yaptı. Resmi bir vedanın ötesinde, samimi bir helalleşme atmosferinde geçen ziyarette, ilçeye kazandırılan projeler ve ortak hedefler yad edildi.
"KIRIKHAN İÇİN OMUZ OMUZA ÇALIŞTIK"
Belediye Başkanı Ömer Erdal Çelik ve belediye personeliyle tek tek vedalaşan Kaymakam Akpay, görev süresi boyunca ilçenin yarınları için omuz omuza mücadele ettiklerini belirtti. Kırıkhan’a hizmet etmekten onur duyduğunu ifade eden Akpay, birlikte mesai harcadığı Belediye Başkanı Çelik’e, belediye başkan yardımcılarına, meclis üyelerine ve tüm belediye çalışanlarına teşekkür ederek, bundan sonraki çalışmalarında başarılar diledi.
BAŞARILAR DİLEDİ
Kırıkhan Belediye Başkanı Ömer Erdal Çelik de ilçeye sağladığı değerli katkılardan, dayanışma ruhundan ve hizmetlerinden ötürü Kaymakam Ayhan Akpay’a şahsı ve Kırıkhan halkı adına şükranlarını sunarak, yeni görev yerinde başarı ve muvaffakiyetler diledi. Ziyaret, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.