Gündem

TMO Hububat Alımlarında İlk Ödemeler Çiftçilerin Hesaplarına Yatırıldı

TMO’nun hububat alımlarında ilk ödemeler üreticilerin hesaplarına yatırıldı. Bakan Yumaklı, alım noktaları ve ödeme takvimine ilişkin ayrıntıları açıkladı.

Abone Ol

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisinin (TMO) 3 Haziran’da başlattığı hububat alımları kapsamında ilk ürün bedellerinin 25 Haziran 2026 Perşembe günü çiftçilerin hesaplarına aktarıldığını açıkladı.

Yumaklı, açıklamayı resmî sosyal medya hesabı üzerinden yaparken, alım ve ödeme sürecinin belirlenen takvim doğrultusunda sürdürüleceğini bildirdi.

Hububat alımları 211 noktada devam ediyor

TMO’nun ülke genelindeki 211 noktada üreticilerden hububat almayı sürdürdüğünü belirten Yumaklı, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte hizmet verilen nokta sayısının 600’e çıkarılacağını ifade etti.

Bakan Yumaklı, TMO’ya getirilen ve alım şartlarını karşılayan ürünlerin tamamının teslim alınacağını kaydetti.

Ürün bedelleri 21’inci günden itibaren ödenecek

Üreticilere yapılacak ödemelerin teslimat tarihinden itibaren 21’inci günde başlayacağını aktaran Yumaklı, ürün bedellerinin çiftçilerin banka hesaplarına yatırılmaya devam edeceğini belirtti.

Yumaklı, üreticilerin emeğini ve alın terini korumaya yönelik çalışmaların sürdürüleceğini vurguladı.