Spor

Sadettin Saran ve yöneticilerden futbolculara veda yemeği

Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, yöneticiler ve takımla birlikte Eyüpspor maçı öncesi düzenlenen veda yemeğinde bir araya geldi.

Abone Ol

Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran ve yönetim kurulu üyeleri, Trendyol Süper Lig'in son haftasında Eyüpspor ile oynanacak maç öncesi takımla veda yemeğinde bir araya geldi. Akşam saatlerinde gerçekleştirilen antrenmanın ardından düzenlenen yemek organizasyonuna, başkan Sadettin Saran, yönetim kurulu üyeleri, teknik ve idari heyet, oyuncular ve kulüp personeli katıldı.

Sadettin Saran, seçimde aday olmayacağını duyurmasının ardından, bu organizasyonla kulüple olan veda sürecini başlatmış oldu.