Spor

Noa Lang Galatasaray'a veda etti!

Napoli’den ara transfer döneminde kiralanan Noa Lang, sosyal medyadan sarı-kırmızılılara teşekkür etti.

Abone Ol

Galatasaray’ın ara transfer döneminde Napoli’den kiraladığı futbolcu Noa Lang, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla sarı-kırmızılı kulübe veda etti.

Lang paylaşımında, “Her şey için teşekkürler Gala, seni seviyorum.” ifadelerini kullanarak taraftarlara teşekkür etti.

Hollandalı oyuncu, Galatasaray formasıyla çıktığı 19 maçta 2 gol ve 3 asistlik katkı sağladı. Kulüp yetkilileri ve taraftarlar, Lang’ın performansını ve takım içindeki uyumunu takdirle karşıladı.