İnegöl’e aile sağlığı merkezi kazandıracak olan Talha Timur Han, sosyal medya hesabından yaşadığı mutluluğu paylaştı.
İş adamı Talha Timur Han, Bursa Valiliği’nde gerçekleştirilen protokol ile İnegöl’e kazandırılacak Şule & Talha Timur Han Aile Sağlığı Merkezi’ne ilişkin sosyal medya hesabından duygularını paylaştı. Han; “Doğup büyüdüğüm, yaşamaktan gurur duyduğum İnegöl’ümüzün Kemalpaşa Mahallesi’ne, eşim Şule Han ile birlikte adımızı taşıyacak Şule & Talha Timur Han Aile Sağlığı Merkezini kazandırmak üzere protokolümüzü imzaladık. Bu hayırlı hizmetin mahallemize ve tüm hemşehrilerimize sağlık, huzur ve şifa getirmesini temenni ediyorum. Ömrümün en büyük mutluluklarından birini yaşadım” dedi.
Emeği geçenlere teşekkür de eden Talha Timur Han, şöyle devam etti: “Başta Sayın Valimiz Erol Ayyıldız, Kaymakamımız Eren Arslan, Belediye Başkanımız Alper Taban, İl Sağlık müdürümüz Dr. Mustafa Çetin, İlçe Sağlık Müdürümüz Mehmet Kavak ve Mahalle Muhtarımız Erdem Kaya olmak üzere emeği geçen herkese gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim bu hayrı kabul eylesin, tamamlamayı nasip etsin. Allah mahcup etmesin”