İnegöl

İnegöl Sinanbey İlkokulu’nda Darbukalı 23 Nisan Coşkusu

İnegöl Sinanbey İlkokulu’nda 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, 2. sınıf öğrencisi Sezgin Yağız Sevinç’in babasıyla birlikte yaptığı darbuka gösterisiyle renklendi.

Loading...

Abone Ol

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, İnegöl’ün birçok okulunda olduğu gibi Sinanbey İlkokulu’nda da büyük coşkuyla kutlandı. Protokol katılımıyla yapılan törenlerin ardından, 24 Nisan günü okul programlarıyla bayram kutlamaları devam etti.

Sinanbey İlkokulu’nda düzenlenen etkinlikte 2. sınıf öğrencisi Sezgin Yağız Sevinç, babası ritm sanatçısı Aykut Sevinç ile sahneye çıkarak darbuka şov yaptı. Minik Sezgin, babasıyla uyum içinde farklı ritimleri başarıyla çalarken izleyicileri coşturdu.

Baba-oğul performansı, izleyenlerden büyük alkış aldı ve 23 Nisan coşkusuna ayrı bir renk kattı.