Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyonluğa ulaşan Fenerbahçe Beko’da yeni sezon yapılanması devam ediyor. Sarı-lacivertli kulüp, Khem Birch ve Devon Hall’un takımdan ayrıldığını duyurdu.
Khem Birch’e teşekkür
2024-2025 ve 2025-2026 sezonlarında Fenerbahçe forması giyen Khem Birch, sarı-lacivertli ekiple önemli başarılar elde etti.
Kulüp tarafından yapılan açıklamada, Kanadalı oyuncunun ikinci EuroLeague şampiyonluğunun yanı sıra 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası kazandığı hatırlatıldı. Birch’e katkıları nedeniyle teşekkür edilerek kariyerinin devamında başarı dileğinde bulunuldu.
Devon Hall da ayrıldı
Fenerbahçe, 2024-2025 sezonu öncesinde kadrosuna kattığı Devon Hall ile de yollarını ayırdı.
ABD’li oyuncu, sarı-lacivertli formayla 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşadı. Kulüp, Hall’a emekleri için teşekkür etti.
Gözler yeni transferlerde
Fenerbahçe’de ayrılık süreci, Nando De Colo’nun profesyonel kariyerini sonlandırmasının ardından hız kazandı.
Birbiri ardına açıklanan vedaların ardından sarı-lacivertli takımın yeni sezon öncesinde yapacağı transferler merakla bekleniyor.