Süper Lig ekiplerinden Başakşehir, yeni sezon kadro çalışmaları kapsamında eski oyuncusu Edin Visca’yı yeniden kadrosuna kattı.
Trabzonspor ile sözleşmesi sona eren deneyimli kanat oyuncusunun, turuncu-lacivertli kulüple bir yıllık anlaşmaya imza attığı bildirildi.
“Evine hoş geldin”
Başakşehir’den yapılan açıklamada, Visca’nın 2011 yılında başlayan ilk döneminde kulüp tarihinin önemli başarılarında pay sahibi olduğu vurgulandı.
Başakşehir’den gelen açıklamada şu ifadelere yer verildi: "2011'de başlayan hikâyemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için..."
Trabzonspor’da 129 maça çıktı
Edin Visca, Trabzonspor’da geçirdiği 4,5 sezonda tüm kulvarlarda 129 karşılaşmada forma giydi.
Deneyimli futbolcu, bordo-mavili ekipte 21 gol atarken takım arkadaşlarına 37 asist yaptı.