Güncel

Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı’nda 15 Türk sahipli gemi bulunuyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı’nda Türk sahipli 15 geminin bulunduğunu belirterek, gemilerde görev yapan personelle sürekli irtibat halinde olduklarını söyledi.

Abone Ol

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı’nda Türk sahipli gemilere ilişkin açıklamada bulundu.

Bakan Uraloğlu, bölgede Türk sahipli 15 geminin bulunduğunu belirterek, gemilerde görev yapan personelle sürekli iletişim halinde olduklarını ifade etti.

Uraloğlu, “Hürmüz Boğazı’nda 15 tane Türk sahipli gemi var. Gemilerin tüm personeliyle irtibat halindeyiz” dedi.

Bölgedeki gelişmeler yakından takip ediliyor

Bakanlık tarafından bölgedeki gelişmelerin yakından takip edildiği belirtilirken, gemilerde görev yapan personelin güvenliği ve gemilerin seyir durumuna ilişkin gerekli koordinasyonun sürdürüldüğü ifade edildi.

Hürmüz Boğazı, küresel enerji ticaretinin önemli geçiş noktalarından biri olarak dikkat çekiyor. Bölgede yaşanan gelişmeler nedeniyle uluslararası deniz trafiği de yakından izleniyor.